Isteʼmolchi xizmat narxini kamaytirishni talab qilishga qachon haqli boʻladi?
Xizmat koʻrsatishga oldindan berilgan buyurtmani bajarish muddatlari buzilganda, koʻrsatilayotgan xizmatda kamchiliklar aniqlanganda isteʼmolchi oʻz tanloviga koʻra:
— umumiy ovqatlanish subyektiga xizmatlar koʻrsatishni boshlashi va (yoki) tugallashi kerak boʻlgan yangi muddatni tayinlashga va koʻrsatilayotgan xizmat narxini kamaytirishni talab qilishga;
— koʻrsatilayotgan xizmat narxini kamaytirishni talab qilishga;
— isteʼmolchi tayinlagan maqbul muddatda kamchiliklarni bepul bartaraf etishni yoki zarur sifatdagi ana shunday umumiy ovqatlanish mahsulotini tayyorlashni yoki uni boshqa mahsulotlar bilan almashtirishni talab qilishga;
— koʻrsatiladigan xizmatlardan voz kechishga haqlidir.
Ctrl
Enter
Xato topdingizmi
Bizga junating Ctrl+EnterBoshqa ma`lumotlar:
Naqd pulsiz hisob-kitob qilgan iste’molchilar rag’batlantiriladi
Shartnomaviy munosabatlarga xos oʻzgartirishlar
Hokimiyat vakiliga qarshilik ko‘rsatganlik uchun javobgarlik bor
Sanatoriya va bolalar oromgohlariga boruvchilarga yangi talab qoʻyildi.
... xizmat koʻrsatish qanaqa boʻladi?
Yo’l-patrul xodimlari qanday holatlarda avtotransportingizni to’xtatishga haqli
Izohlar (0)